sobota, 22 czerwca 2013

Podkład Advanced Foundation Covering Effect od FM Group - moja opinia

Witajcie!

Dziś chciałabym Wam przedstawić Advanced Foundation – Nowoczesny podkład Covering Effect  firmy FM Group.

Słowem wstępu chciałam zaznaczyć, że w moim przypadku zawsze dobór podkładu był bardzo ważny, gdyż odkąd pamiętam moja cera płatała figle – po dziś dzień. Nie dość że mieszana, z trądzikiem, z przebawieniami i z tendencją do świecenia się... Powiem tak: lekko nie ma. Zatem czy podkład sprostał swemu zadaniu? Zobaczcie :)





Kilka słów od producenta:

- idealnie dobrany miks polimerów zapewnia efekt perfekcyjnego krycia i satynowej cery
- pokryte otoczką silikonową pigmenty zapewniają trwały kolor
- kompleks aminokwasów posiada wysoki potencjał wiązania wody, sprzyja nawilżeniu i wygładzeniu skóry
- witamina C stymuluje odnowę kolagenu, a witamina E chroni skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych
- zawiera filtry UV
- łatwo się rozprowadza i nie tworzy „efektu maski”
- przeznaczony do każdego rodzaju skóry
- w eleganckiej, szklanej buteleczce z praktycznym dozownikiem

Dostępny w czterech odcieniach

Pojemność: 30 ml
Cena: 49,90 zł



Moja opinia:

Podkład naprawdę łatwo się rozprowadza - zarówno palcami czy pędzlem. Po nałożeniu wtapia się w skórę – wygląda bardzo naturalnie, nie ciemnieje a do tego dobrze kryje. Wiadomo, większe niedoskonałości wymagają dodatkowego zatuszowania korektorem. 

Na twarzy trzyma się cały dzień, nie powoduje nadmiernego świecenia się buzi, jednak bez przypudrowania po kilku godzinach się nie obejdzie – ale i tak efekt jest zadowalający. Podkład jest bardzo wydajny, wystarczy niewiele by pokryć nim całą twarz. Dzięki szklanej, przezroczystej buteleczce bez problemu widać stan zużycia.

Odcień, który posiadam to BEIGE NUDE. Prezentuje się tak:



A tu zdjęcia przed nałożeniem podkładu i z podkładem:
Moja ocena: -5/5

Efekt jak dla mnie na prawdę zadowalający. 

A Wy jak sądzicie?

2 komentarze :

  1. efekt rzeczywiście niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz taka jasna buzie a taki ciemny odcien?:P kurcze i dobrze wyglada! ja tez mam jasna i wydaje mi sie ze wybralabym alabaster ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka