piątek, 1 listopada 2013

O papierze toaletowym w nieco innym świetle...

Pewnie pomyślicie, cóż interesującego może być w rolkach z papieru toaletowego.. Ha! To zaraz Wam pokaże :D Ostatnio przez przypadek trafiłam na kilka fajnych rzeczy, gdzie właśnie do ich zrobienia zostały użyte rolki po papierze toaletowym.. Ludzie to mają niesamowite pomysły :) 


Pudełka na słodycze DIY

Tp craft

Korony na imprezę urodzinową

Toilet Paper Tube Birthday Crowns Grouped

Organizer do kabli


Papierowe doniczki na sadzonki


Papierowe pudełka


Papierowe sowy 


Kalendarz adwentowy


Dekoracje ścienne


Papierowe nietoperze


Inne dekoracje


Yuken Teruya, dekoracja wykonana z rolek papieru toaletowego, dooperelle.pl

Co najbardziej Wam się spodobało? Mnie najbardziej urzekły papierowe sowy oraz papierowe pudełeczka. Z rolek można w zasadzie stworzyć co tylko nasza wyobraźnia podpowie, możliwości jak widać jest sporo. Można wyczarować piękne ozdoby, kreatywne zabawki dla maluchów czy też bardziej praktyczne rzeczy jak organizer do kabli. Tak więc czas zacząć zbierać i można się bawić :)

33 komentarze :

  1. świetne są wszystkie te pomysły, nietoperze mnie rozbroiły :)
    a patent z organizowaniem kabli sama stosuję i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełka ale pierwsza dekoracja też spoko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, niektóre pomysły są naprawdę świetne ;P Sama pamiętam jak w podstawówce na plastyce robiliśmy drzewka z rolek papieru ;D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspirację ;) Ciekawy pomysł na kalendarz adwentowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiedziałam, że z rolek po papierze można zrobić takie fajne cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowite! nigdy bym na coś takiego nie wpadła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pamiętam jak w podstawówce robiłam z rolki wiewiórki ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. jej faktycznie niesamowite te pomysły! myślałam, że pierwsze zdjęcie przedstawia jakieś piękne zasłony a tu papier:p świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie powiem, wykorzystanie może być naprawdę pomysłowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. papierowe nietoperze są fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnie i pierwsze mega ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne nietoperze :D Ja kiedy byłam mała łączyłam 2 rolki i udawałam, że mam lornetkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Najcudowniejsze są te pudełeczka z zieloną kokardką <#
    Cudo normalnie <3
    Do pakowania bizuteria będzie w sam raz ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    Ps.Jeśli możesz polub moja stronkę na facebook'u ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przypuszczałam, że zwykła rolka po papierze toaletowym może mieć aż tyle zastosowań.

    OdpowiedzUsuń
  15. jak ktoś jest zdolny i mu sie chce to nawet z papieru toaletowego zrobi cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. szkoda, że ja jestem tak mało pomysłowa :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha dobre. Kto by pomyślała, że papier toaletowy ma tyle interesujących zastosowań :) Fajne są papierowe pudełeczka na prezenty, ale chyba coś co na pewno przyda mi się w praktyce to organizer do kabli, świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Papierowe pudełka, nietoperze i to ostatnie podoba mi się najbardziej : ))

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem pod wrażeniem tych pomysłów :D

    OdpowiedzUsuń
  20. To się dopiero nazywa sztuka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę przyznać, że jestem zachwycona! a co mi się najbardziej podobało? wszystko!:D

    OdpowiedzUsuń
  22. o matko jakie świetne pomysł, szczególnie z kable ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. O ja! Wiedziałam, że można z nich stworzyć fajne rzeczy, ale to jest fenomenalne wszystko! Sciągam kilka pomysłów :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciężko wybrać, co zrobiło największe wrażenie:)
    Ja podziwiam wszystkich, którzy potrafią stworzyć coś z niczego:))

    Ja rolki po papierze dawałam chomikowi, który wiedział co z nimi zrobić:D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka