sobota, 25 stycznia 2014

Powrót do korzeni | Okulary Firmoo

Hej! Jak widać i mnie nie ominęło Firmoo'we szaleństwo. Zawsze podziwiałam u innych dziewczyn okulary Firmoo, które otrzymały. A tu proszę któregoś pięknego dnia napisała do mnie Pani Laura z propozycją współpracy. Nie miałam wątpliwości co do tego ponieważ przymierzałam się do kupna nowych okularów już w zasadzie od dawna, a niestety zawsze coś mi stawało na drodze. Poza tym przy mojej wadzie -4,0, dodatkowo cylinder, cienkie szkła żebym wyglądała jak człowiek i jakiś tam antyrefleks to niemały wydatek.





Dlatego od razu odpisałam na maila, wypełniłam formularz na podstawie recepty i wybrałam oprawki. Długo myślałam nad wyborem odpowiednich. Sporym ułatwieniem jest symulacja dostępna na stronie Firmoo, gdzie możemy wrzucić swoje zdjęcie i w ten sposób łatwo dopasować wirtualne oprawki. Po ośmiu dniach doczekałam się kuriera z moją przesyłką.



Urzekły mnie od pierwszej chwili! Małe, lekkie, zgrabne a do tego dość solidne. Wkładając już na własny nos wiedziałam że to był dobry wybór. Pasują idealnie i bardzo wygodnie się je nosi. Wybrałam klasyczne oprawki czarno-brązowe, bo chciałam żeby były uniwersalne i pasowały do wszystkiego. Do okularów zostały dołączone dwa etui wraz ze szmatką do czyszczenia szkieł oraz mały śrubokręt.

Jeśli nie macie okularów Firmoo, a bardzo byście chciały to pierwszą parę możecie dostać gratis - jedyne koszty, które poniesiecie to wysyłka (obecnie jakieś 19$). Dla niektórych może wydawać się to dość ryzykowne, ale osobiście jestem bardzo zadowolona z moich nowych okularów.




23 komentarze :

  1. Ślicznie w nich wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie w nich wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. do mnie też lecą moje okularki ;)
    już się nie mogę doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tylko odliczałam dni, kiedy będą u mnie :D

      Usuń
  4. bardzo ładnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny model wybrałaś - pasują Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Ci w nich do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne oprawki i świetnie do Ciebie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są, też mam podobną wadę do Twojej i problem ze szkłami. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie w nich wyglądasz, pasują do Ciebie takie oprawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna z Ciebie dziewczyna i już Ci to kiedyś mówiłam :) W okularach również :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz w nich rewelacyjnie :)
    no ale ładnemu we wszystkim ładnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam już swoje "Firmówki" i jestem z nich bardzo zadowolona, chociaż przyznam, że miałam na początku wątpliwości co do szkieł korekcyjnych. Okulary produkowane są w Chinach i bałam się jakiej będą jakości i czy po prostu mi nie zaszkodzą, ale ponosiłam trochę i wszystko jest ok.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka