niedziela, 8 września 2013

Garnier OLIA - trwała koloryzacja bez amoniaku, 10.0 bardzo jasny blond

Witajcie!

Moje farbowanie z nową OLIĄ Garniera w kolorze 10.0 bardzo jasny blond w końcu doszło do skutku. Zachęcona pozytywnymi opniami bez wahania kupiłam farbę i od razu poszła 
w użycie..



W OPAKOWANIU ZNAJDZIEMY:

Tubkę kremu utleniającego 60 g
Tubkę z kremem koloryzującym 60 g
Maskę do włosów Jedwabista Miękkość i Blask 40 ml
Parę rękawiczek oraz instrukcję użycia 


Postępowałam zgodnie z załączoną instrukcją, gdzie w miseczce należało wymieszać ze sobą krem utleniający oraz krem koloryzujący. Tak też zrobiłam po czym przystąpiłam  do działania. Farbę nałożyłam najpierw na odrosty i trzymałam na włosach 20-25 minut, po czym resztę farby rozprowadziłam na całe wlosy, odczekałam 10 minut. Po tym czasie zwilżyłam włosy, wykonałam masaż, spłukałam, nałożyłam maske, ponownie spłukałam i ciekawa byłam cóż powstało na mojej głowie.

W przeciwieństwie do farb zawierających amoniak ta ma dość delikatny zapach. Farba ma gęstą konsystencję, nie spływa z włosów, więc możemy byc spokojne.

Przed każdym farbowaniem zawsze nakładam olej. Tutaj mozecie zobaczyć moje wspaniałe odrosty - były już dość widoczne. Miałam obawy czy farba sobie z nimi poradzi.  Na zdjęciu widać również baby hair, które pojawiaja się masowo, a to oczywiście dzięki Jantarowi :)


No i niżej już efekty farbowania. Odrosty pięknie pokryte, całość jakby w nieco chłodniejszym tonie jednak to mi wcale nie przeszkdza, wręcz przeciwnie. Na drugim zdjęciu wyglądają prawie jak białe, ale to dlatego, że inne światlo było i akurat tak wyszło.






Ogólnie z farbowania jestem bardzo zadowolona. Myślę, że na razie nie bedę sięgała po nic innego. Kolor taki jak chciałam, a do tego nie zawiera amoniaku. 

A czy Wy używałyście Olię?
Jesli tak,  to jakie są Wasze wrażenia?

56 komentarzy :

  1. Po pierwsze to super wyglądasz :)
    Po drugie super masz brwi;)
    Po trzecie używam tylko schwarzkopf;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) również podoba mi się efekt końcowy :D

      Usuń
  3. nie farbuję to nie kupuję ale dużo dobrego o niej czytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony zazdroszczę, przynajmniej nie musisz męczyć włosów, ale z drugiej nie wyobrażam sobie siebie w swoim naturalnym kolorze bo po prostu jest mysi :)

      Usuń
  4. Śliczne włoski :) Chciałabym taki kolorek, ale osobiście nie farbuję włosów a mam znacznie ciemniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Gdybym miała jakiś ładny naturalny kolor to też bym nie farbowała :D

      Usuń
  5. Obecnie staram się zejść do naturalków, ale takie odcienie nadal mnie kuszą. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę Ci wytrwałości w swoich postanowieniach :)

      Usuń
  6. Jeszcze nie malowałam włosów, ale u ciebie kolorek bardzo ładnie wyszedł! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze! Masz ładne swoje naturalne włosy to po co farbować :D

      Usuń
  7. Mnie olia na razie tylko kusi, ale jeszcze nie skusiła

    OdpowiedzUsuń
  8. a farbę nakładasz bezpośrednio na olej?jaki?
    bardzo ładny kolor Ci wyszedł, zastanawiam się nad tą farbą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bezprośrednio :) To obojętnie jaki olej - czasem oliwa z oliwek, czasami Alterra, czasem kokosowy. Zależy jaki mam pod ręką. To oczywiście nie wpływa w żaden sposób na kolor końcowy, a dodatkowo chroni włosy podczas farbowania :)

      Usuń
  9. Super kolor, ale jakie masz piękne brwi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Brwi wymagaja jeszcze mocnego szlifu, że tak to ujmę, ale jestem na dobrej drodze :)

      Usuń
  10. Nie używałam jeszcze tej farby, ale ślicznie Ci w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) najlepiej czuję się właśnie w blondzie, choć na mojej głowie różne kolory gościły :D

      Usuń
  11. ładnie Ci wyszło ;)
    zastanawiam się właśnie nad zakupem farby Olia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) z czystym sumieniem moge polecić, jeśli się wahasz :D

      Usuń
  12. Oł Verciaaaa jaka Ty jesteś piękna :D Nie to, żebym ja coś ten, ale podobasz mi się hah. Maryśka P. tam na wyżej dobrze mówi, że masz świetne brwi.

    A wracając do tematu notki, to ta farba to moja ulubiona farba, awansowała na pierwsze miejsce u mnie od pierwszego użycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe..Oj, daj spokój bo się zawstydzę :)
      Taki komplement zwłaszcza od drugiej równie pięknej kobietki to się ceni :)

      U mnie farba tez póki co uplasowała się na pierwszym miescu i chyba długo tam pozostanie :)

      Usuń
  13. ja używałam. tylko że miedzi z tej serii. Kolor mi się akurat nie podobał, ale włosy po farbowaniu były bardzo fajne, nieprzesuszone i gładkie:) Natomiast Twój kolor bardzo do Ciebie pasuje;) też bym przy nim została:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się z Tobą, włosy po farbowaniu są gładkie i miękkie, ani grama przesuszone :D Co mnie niezmiernie cieszy :)

      Usuń
  14. ale jesteś ładna:)
    ja użyłam tej farby raz, jak dla mnie tragedia była, w ogóle nie pokryła mi włosów, strasznie ciężko było mi ją rozprowadzić... kolor się strasznie zmył i nie wiem co ja teraz zrobię:P może dlatego, że miałam kiedyś rozjaśniane włosy, nie wiem. dam jej chyba jeszcze jedną szansę, bo nie zniszczyła mi włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to niedobrze, że u Ciebie się nie sprawdziła. No niestety, nie ma farby idealnej, z której każdy byłby zadowolony.

      Usuń
  15. bardzo ładny efekt wyszedł :) nie mogę się napatrzeć na Twoje brwi :) boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam ciekawa jak radzi sobie ta farba :) świetnie rozjaśniła włosy, ładny kolorek :) ja lubię takie chłodniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  17. od 1,5 roku nie farbuje włosów i nie mam zamiaru wracać do tego zabiegu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wytrwałości :) ja nie wiem czy bym dała radę :)

      Usuń
  18. Właśnie się zastanawiam nad tą farbą i chyba wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie wyszło a jaka Ty śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor jest świetny i bardzo Ci pasuje taki chłodniejszy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :) Zobaczymy jak będzie po kilku myciach, bo może być tak że jak sie nieco wypłucze to powróci do normy i ten chlodniejszy odcień zniknie :)

      Usuń
  21. Weroniko baner ze schroniskiem jest obowiązkowy - jeżeli nadal chcesz brać udział u mnie w rozdaniu to dodaj/zmien komentarz pod moim postem o rozdaniu. pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajnie to wygląda! choć słyszałam negatywne opinie na temat tej farby ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładny kolorek :) Moja mama zawsze na przetłuszczone włosy nakłada, chroni to włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  24. moja mama używała tej farby i jest baaardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie Olia również bardzo dobrze się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie masz piękne długie włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny kolor. Mnie się strasznie podobają takie gołębie blondy, ale sama chyba się nie odważę - zostanę ruda.
    Olia się przy moich włosach nie sprawdziła, strasznie mi je zniszczyła :( (farbowałam na intensywną czerwień)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyszedł Ci świetny kolorek:)

    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Używałam i byłam zadowolona z efektu :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka