czwartek, 24 października 2013

Na paznokciach Cappucino

Witajcie! Na tapetę wrzucam lakier do paznokci, który otrzymałam ostatnio z ramach współpracy z QUIZ Cosmetics. Niektóre z Was pewnie go znają, jest to lakier Safari o numerze 456. Na pierwszy rzut oka kolor mi się spodobał, tak przynajmniej wyglądał w buteleczce. Nie mogąc powstrzymać swojej ciekawości od razu pomalowałam nim paznokcie. 



Oczywiście w moim zapędzie narobiłam milion zdjęć paznokci, ale żeby o samym lakierze pamiętać to już niebardzo. Z lakierami z tej serii miałam już okazję spotkać się wcześniej, ponieważ często pojawiają się np. w chińskich marketach w bardzo niskiej cenie ok. 3-4 zł. Na stronie internetowej producenta, możecie je dostać aż za 3,68 zł i jest cała masa kolorów do wyboru >> KLIK KLIK <<. Jak za 12-mililitrową buteleczkę to na prawdę niewiele. Mój kolorek to piękne Cappucino. Wykończenie takie jak lubię :)



Sam lakier podczas malowania nie sprawia żadnych trudności - bardzo równomiernie rozprowadza się na płytce, nie robi smug. Do pełnego krycia spokojnie wystarczą dwie warstwy. Czas schnięcia moim zdaniem bez zarzutu - wysycha w mgnieniu oka. 


Kolorem spokojnie mogę się cieszyć przez 3-4 dni (w zależności co robię bądź czego nie robię), czyli tak w sam raz. Uważam, że lakier jest bardzo dobrej jakości, biorąc pod uwagę jego niską cenę. 





Jak Wam się podoba taka propozycja lakieru na paznokciach?
Miałyście już styczność z linią Safari?


QUIZ Cosmetics

Fakt, iż otrzymałam lakier bezpłatnie w ramach współpracy, w żaden sposób nie wpłynął na moją opinię.

24 komentarze :

  1. Przyjemny kolorek na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kolor i faktycznie wytrzymałość lakieru jak na taką cenę robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na jesień idealny ;) Chyba jeszcze takiego odcienia nigdy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda ładnie ale szczerze nienawidzę tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te lakiery :)
    Śliczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę, jaka nowość. Firma dla mnie nieznana, ale mam nadzieję, że się polubimy, bo kolorki to ma piękne. Cenię bardzo w lakierach kiedy szybko wysychają - skoro mówisz, że ten schnie w mgnieniu oka, to może się na nie skuszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za taką cenę to chociaż warto spróbować :D

      Usuń
  7. Nie mogę się przekonać do tych lakierów, ale kolorek jak najbardziej mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny kolorek :)
    muszę wreszcie sobie kupić jakiś kolor z tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w markecie chińskim czasem są ładne kolory i jest w czego wybrać, ale ostatnio coś nie miałam szczęścia..

      Usuń
  9. Spokojny jesienny kolor, bardzo na czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przepadam za lakierami Safari, ale kolorek bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękny kolor na jesień

    wielkie pozdrowienia:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie kolorki na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam lakiery quiz;) a ten kolor jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny, ciepły i jesienny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wiele bym dała za tak piękne i zadbane paznokcie, śliczny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żanetko, na zdjęciu to jeszcze wyglądają jako tako, ale niestety znowu zaczęły się buntować :(

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka