środa, 8 stycznia 2014

Farbowanie Marion Natura Styl – 692 Platynowy blond

W zeszłym miesiącu pokazywałam Wam efekty po farbowaniu włosów Marion Natura Styl w odcieniu 693 Opalizujący blond. Teraz miałam do dyspozycji odcień platynowy – szczerze trochę się go obawiałam, bo nie chciałam zbyt chłodnego jasnego odcienia.




Wszystko wyglądało tak samo jak w przypadku poprzedniego odcienia, zawartość pudełka była taka sama: farba do włosów w saszetce 40 ml, utrwalacz w butelce z aplikatorem 40 ml, kuracja z olejkiem arganowym 15 ml i jednorazowe rękawiczkiJedynie kolor utrwalacza był inny, dość ciemny. Mnie skojarzył się z oberżyną. Ale kolor mieszanki nie miał wpływu na kolor ostateczny, w trakcie aplikacji pojaśniał.


Zdjęcie zapożyczone z ostatniego farbowania, bo zapomniałam zrobić fotki.. Skleroza :) Ale wszystko wyglądało dokładnie tak samo...

Po odczekaniu 45 minut moim oczom w lustrze wcale nie ukazał się widok jasnych platynowych odrostów.. Odcień wyszedł zupełnie taki sam jak w przypadku odcienia 693 Opalizującego blondu. Dla mnie to nie był problem, ponieważ włosy dzięki temu wyglądają naturalnie, taki kolor w zupełności mi odpowiada. Gorzej jeśli ktoś miałby inne oczekiwania. Wszystko robiłam tak samo, nawet odrosty miałam mniejsze niż ostatnio.




Generalnie farby Marion Natura Styl mogę polecić przede wszystkim ze względu na niską cenę, szeroką gamę kolorystyczną oraz fakt, że nie niszczą włosów (ja bynajmniej nie zauważyłam pogorszenia ich stanu po dwóch farbowaniach).


Więcej na temat farb MARION Natura Styl znajdziecie TUTAJ.

12 komentarzy :

  1. Masz rację platyna z tego nie wyszła tylko taki naturalny blond :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladny kolorek i wyglada naturalnie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny blondzik!:)
    Ale tu zmiany u Ciebie kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor <3 ja swoje rozjaśniałam pianką z schwarzkopfa i jest ok, w sumie ostatni raz robiłam to w kwietniu, więc kolejny raz pewnie rozjaśnię sobie na wakacje, bo chcę trochę podreperwać włoski :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam farb firmy Marion, ale muszę to zmienić..Mój ulubiony odcień blondu ! :-)
    __________________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś użyłam szamponetki tej firmy i niestety nie zauważyłam żadnych efektów, ale farby nie używałam więc nie wiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny, delikatny i naturalny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię te farby :) Kolor włosów masz bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie ładny blond, nie wyszedł mocno platynowy

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka