poniedziałek, 2 grudnia 2013

Na straży prostych włosów | CHI Straight Guard (Bodyland.pl)


 Witajcie! Dzisiaj kilka słów o produkcie, który pozwala mi cieszyć się idealnie prostymi włosami przez jakiś czas. Moje naturalne są lekko falowane i czasem niesforne, więc idealna gładkość to raczej rzadki widok. Nie prostuję też często włosów, ze względu, że nie chcę ich dodatkowo niszczyć. No ale w tym przypadku mleczko CHI Straight Guard pozwala mi również chronić je przed wysoką temperaturą, dzięki czemu jestem spokojna.

  



OD PRODUCENTA:
CHI STRAIGHT GUARD - strażnik prostych włosów. Wygładzający krem do włosów ułatwiający poślizg szczotką, idealny produkt do wygładzania Twoich włosów. Ten krem wygładzający używaj podczas stylizacji, prostowania włosów  i eliminacji "zamrożenia" kręconych włosów. Ten wygładzacz ułatwia stylizację, nadaje połysk, wygładzenie, eliminuje efekt "zamrożonych" włosów i poprawia kondycję włosów.


Pojemność: 251 ml
Cena: 38,00 zł (obecnie w promocji na BODYLAND.PL za 33 zł)

MOJA OPINIA:
Mleczko zamknięte jest w czerwonej buteleczce, wykonanej z twardego plastiku. Do buteleczki dołączona jest pompka, dzięki czemu aplikacja jest bardzo prosta. Samo mleczko na kremową konsystencję i pachnie jakby męskimi perfumami. Zapach bardzo przyjemny, nie drażniący - uwielbiam wąchać go na moich włosach.


Mleczka używałam jeszcze na wilgotne włosy, nakładam jedną pompkę na całe włosy. Dzięki temu już stają się bardziej zdyscyplinowane i gładkie. Następnie czekałam aż włosy wyschną, ewentualnie trochę je podsuszyłam. Przed prostowaniem nakładałam jeszcze odrobinę mleczka na każde pasmo i fruuu prostowałam. 


W efekcie miałam piękne, błyszczące i gładkie włosy. I co najważniejsze - proste. Stan taki utrzymywał się do następnego mycia. Należy jedynie uważać, żeby mleczka nie naładować zbyt wiele, bo wtedy mogą sprawiać wrażenie obciążonych i nieświeżych. Poza tym stwierdzam same plusy.


Nie zauważyłam poprawy kondycji włosów jak obiecał producent, ale też po kilkukrotnym prostowaniu nie zauważyłam też pogorszenia. Stosowałam już kilka tego typu produktów i niestety nie każdy radził sobie tak dobrze. Włosy pozostają faktycznie idealnie proste i nawet wilgotne powietrze im niestraszne.

Mleczko do kupienia TUTAJ

Obecnie na stronie Bodyland mleczko prostujące jest w promocji za 33,00 zł


A Wy jak czego używacie by Wasze włosy były idealnie gładkie przez cały dzień? Możecie coś polecić?


18 komentarzy :

  1. ciekawy produkt, ja sama mam proste losy tak więc nie używam produktów tego typu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię jedwab CHI, więc może kiedyś skuszę się na ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam go ;) jako jedyny radził sobie żeby utrzymac moje proste włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez mam jedwab z tej firmy, mleczka nie mialam. Fajna i przydatna recenzja, moze sie na nie skusze

    OdpowiedzUsuń
  6. Na moich prostych włosach nie miło by pola do popisu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z CHI to najbardziej jedwab lubię, jest naprawdę fajny

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt, ale ja bym wolała coś z serii wydobywającej skręt, gdyż moje włosy zazwyczaj są prostymi drucikami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się niestety kręcą ,ale to tak kręcą jak afro:D dlatego zazwyczaj robię kucyka bo prostować nie chcę,a takie loki mi się średnio widzą;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesujące to mleczko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej firmy, ale mam zamiar wypróbować jedwab, choć mleczko też jest ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie uzywam niczego takiego ;-) Jedynie z syosa mam spray chroniacy przed wysoka temleratura - niestety zapach ma koszmarny . Moze skusze sie na Twoje cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Chi używałam lakieru do włosów, dobrze się spisywał.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam żadnego produktu z tej firmy. Czuję się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. po Twojej recenzji chcę wypróbować, skoro daje włosom dobrą kondycję :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka