piątek, 23 sierpnia 2013

Flos-Lek Żel ze świetlikiem lekarskim i herbatą... coś zdziałał czy nie zdziałał?

Witajce!

Jakoś długo zabierałam się za napisanie tej krótkiej aczkolwiek treściwej recenzji. To wlaśnie za sprawą tego małego sloiczka, a dokładniej jego zawartości. Wcześniej nie miałam jeszcze żadnego żelu pod oczy z Flos-Leku więc zupełnie nie wiedzialam czego się spodziewać. 


Kilka słów od producenta:

Usuwa objawy zmęczenia, łzawienia, podrażnienia i pieczenie okolic oczu, spowodowane warunkami atmosferycznymi, przebywaniem w suchych pomieszczeniach, niewyspaniem. Wyciąg ze świetlika wykazuje własności przeciwzapalne oraz kojące a ekstrakt z zielonej herbaty przeciwświądowe.

Efekt: okolice oczu bez symptomów zmęczenia, świądu, pieczenia.
Zawiera substancje bioaktywne

Ekstrakt ze świetlika lekarskiego – znany i ceniony od dawna. Przynosi ulgę i ukojenie zmęczonym, obolałym oczom
Ekstrakt z zielonej herbaty – znosi świąd i pieczenie towarzyszące stanom zapalnym, obkurcza drobne naczynia krwionośne, uszczelnia ściany włośniczek, działa przeciwobrzękowo
Pantenol (prowitamina B5) – nadaje skórze gładkość, elastyczność, łagodzi podrażnienia.

Pojemność: 10 g
Cena: ok. 6,50 zł

Skład:

Aqua, Pentylene Glycol, Propylene Glycol, Camellia Sinesis Leaf Extract, Euphrasia Officinalis Extract, Panthenol, Triethanolamine, Butylene Glycol, Chamomilla Racutita Flower Extract, Bisabolol, Carbomer, Glucose, Salvia Officinalis Leaf Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Decylene Glycol.

Moja opinia:

Żel znajduje się w małym plastikowym, odkręcanym słoiczku. Proste bezproblemowe otwieranie. W środku oczywiście sam żel koloru herbacianego i konsystencji nieco galaretkowatej. Zapach prawie niewyczuwalny.


 

Żel stosowałam rano i wieczorem. Aplikacja bezproblemowa, wystarczyła niewielka ilość żelu. Stąd też produkt jest bardzo wydajny. Jednak samym działaniem jestem nieco zawiedziona. W zasadzie to efektów brak. Jedynie po jego nałożeniu czuć ulgę, jednak po chwili to mija. I to by było na tyle.. Jakoś nie zauważyłam by oczy były bardziej wypoczęte, wyglądały lepiej czy coś. Nic, kompletnie nic.

Podsumowując: Żel taki sobie. W moim przypadku w ogóle się nie sprawdził. Chwilowe poczucie ulgi to jednak troszkę za mało. Za tą znajomość to ja już podziękuję.


Moja ocena: 2+/5

A Wy czego używacie pod oczy? 
Możecie polecić coś wartego uwagi?

41 komentarzy :

  1. Skoro się nie sprawdził to się nie skuszę ;) Używałam kremu z Oriflame z witaminą C, u mnie się sprawdzał. Zużyłam jedno całe opakowanie i ze dwa razy drugie (dostępne u mnie w zakładce wymianka). Całkiem fajny efekt dawał, ale... znudził mi się już :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że się nie sprawdził :< A wygląda bardzo fajnie :)

    ajuuuu1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że żel się nie sprawdził.Ja do tej pory nie znalazłam odpowiedniego kosmetyku pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co nie mam wygórowanych wymagań co do kremu pod oczy, ale żeby chociaż efekt był minimalny to jeszcze, a tu nic.

      Usuń
  4. U mnie sprawdził. Nie było to działanie chwilowe, a efekt faktycznie był. Widać u każdego działa inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś ten żel, ale inny rodzaj i też nic nie wnosił do pielęgnacji. Obecnie nie używam żadnego kremu pod oczy, a te okolice nawilżam tym samym kremem który stosuję do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie na początku nic, a pozniej zaraz po nałożeniu oczy szczypały niesamowicie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że u mnie obeszło się bez szczypania. Jeszcze tego by brakowało.

      Usuń
  7. U mnie ten żel znalazł się w ulubieńcach, ale jak widać u każdego co innego się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny kosmetyk....a jednak działanie zawiodło...dobrze ze sie jeszcze nie skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również go miałam, ale z babką lancetowatą. Taki średniaczek. Na worki pod oczami nie pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używam żeli pod oczy ale zdziwiłam się że zły bo Floslek ma super produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać u niektórych się sprawdza, więc nie twierdzę że jest zły.
      U mnie niestety się nie sprawdził ;(

      Usuń
  11. nie używałam go, ale pewnie i tak wywołałby u mnie podrażnienia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam ten krem w mniejszej wersji - w tubie. Niestety używam sporadycznie i nie umiem ocenić efektów ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już zdążyłam zużyć całość i nic..

      Usuń
  13. szkoda, że tylko chwilowo działa :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam właśnie, że w sumie to średniak z niego, nazwa fajnie brzmi zachęca a tu nic. No to mówi się trudno i szuka dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że następny zakup będzie bardziej trafiony :)

      Usuń
  15. Ja właśnie testuję całą paczuszkę od Flos-Leku :) Miałam kiedyś żel pod oczy, ale w innej wersji i był całkiem fajny, choć oczywiście spektakularnych efektów nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja myślałam,że jak ze świetlikiem to działanie będzie super,a jednak nie..

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam go,ale chyba nie kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  18. moja mama go używała niedawno na mocno podrażnione powieki i bardzo jej pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam styczności z tego typu produktami jednak będę musiała zacząć stosować, nie koniecznie ten ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. ojj ;/ szkoda że się nie sprawdził..

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja używałam przez lata kremu z świetlikiem i świetnie łagodził poranną opuchliznę wystarczy trzymać go w lodówce

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety podzielam Twoje zdanie co do Flosleku :<. Spróbuj stosować pod oczy masło shea ;). Buźka :*.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze mówiąc, dobry żel z tej samej serii , tylko z aloesem ; ) Polecam ; ) Obserwuję ♥ , a w wolnej chwili zapraszam też do mnie ; http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam Cieplutko ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. ja dopiero szukam jakiegoś ciekawego kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. również szukam czegoś pod oczy....;/

    OdpowiedzUsuń
  26. Używałam ten kosmetyk kilka ładnych lat temu i byłam z niego zadowolona.Teraz moja skóra jest bardziej wymagająca.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz widzę ten kosmetyk, bardzo mnie zaskoczył swoją konsystencją. Aż mam ochotę tą galaretkę nałożyć na twarz. :D Szkoda, że się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy niczego pod oczy nie stosowałam xd Ale lecą już do mnie dwa kremy także... ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. Raczej czytam złe opinie na kosmetyki pod oczy z Flos leku... Ja nie kupiłam jeszcze nic, bo czytałam dużo opinii, że uczulają ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak nie działa, to po co używać, nie?

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka