środa, 25 września 2013

Przegląd skrzynki… | Współpraca Bodyland.pl

Hello!

Jak ja lubię takie dni jak dzisiejszy :D Chyba odkryłam swój sposób na jesienny spadek nastroju, haha J Przypuszczam, że mój budżet mógłby zostać poważnie nadszarpnięty gdybym miała sobie sprawiać takie przyjemności z taką częstotliwością..

A przechodząc do meritum: odwiedziło mnie dzisiaj dwóch kurierów. Jeden z paczką od Bandi, a drugi ze sklepu Bodyland.pl, z którym podjęłam współpracę. Chcecie zobaczyć zawartość paczuszek? To zapraszam dalej…






Zaczynając od BANDI. W zeszłym tygodniu wspominałam już o współpracy z tą firmą i w ramach tego wybrałam sobie do testowania Krem z kwasem pirogronowym, azelainowym
 i salicylowym. Paczka dotarła do mnie szybciutko. Ale w pudełku oprócz kremu otrzymałam również katalog z dokładnym opisem wszystkich kosmetyków oraz całe mnóstwo próbek, m.in.: Krem/Maska Kuracja Łagodząca, Kojący Krem dla skóry tłustej, Krem Złuszczający na Noc, Krem Intensywnie nawilżający, Kojący żel Myjący… i jeszcze kilka innych. Jestem bardzo mile zaskoczona próbkami. Na pewno będę próbować i smarować..


Druga paczka pochodziła jak wspomniałam wcześniej z drogerii internetowej Bodyland.pl.
O współpracy dowiedziałam się..WCZORAJ. Dostałam możliwość wybrania sobie produktów, które mnie interesują. Niedługo po tym jak już dokonałam wyboru, otrzymałam wiadomość zwrotną o wysłaniu paczki. Szok! To się nazywa tempo ekspresowe. No i tym sposobem paczuszka już dzisiaj do mnie dotarła.  A co było w środku? Bioelixire – Argan Oil Mask, arganowa maska do włosów, CHI Straight Guard – Mleczko do prostowania włosów, GOSH Velvet Touch Lipstick – Odżywcza pomadka do ust oraz dwa maleństwa HAKURO – czyli pędzle H77 i H78. W gratisie również dołączone zostało kilka próbek. Obecnie trwa promocja na niektóre pędzle :D


Banan z twarzy mi nie schodzi i od razu biorę się za testowanie. Na bieżąco będę się dzielić z Wami swoją opinią J

Póki co zapraszam Was do odwiedzenia stron:







Miałyście do czynienia, z którymś z powyższych produktów?

40 komentarzy :

  1. Świetne współprace, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha nie spojrzałam i napisałam to samo co koleżanka wyżej :) ciekawa jestem tego CHI ;)

      Usuń
    2. Hehe, też tak kiedyś zrobiłam :D
      Albo myślałam o jednym a napisałam o drugim :)

      Usuń
  2. Gratuluję współpracy :)! Bardzo podoba mi się paczka od Bodyland ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;) Sporo tych próbek od Bandi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow jakie fajne współprace. Ile różności! Nie mogę się doczekać recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło tak dostać paczuszkę, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowności do testowania. Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę :) masz sporo do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i udanego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję fantastyczne paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. SUPER REWELACJA!!!♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam z Gdyni,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje :) miałam kilka produktów z Bandi i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie paczuszki świetne.Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulacje! miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super współprace, gratuluję!
    Mam ten kremik z Bandi. Niedługo wrócę do jego stosowania, bo na lato zrobiłam sobie przerwę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem bardzo jak sprawdzi się u mnie :D

      Usuń
  15. Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii na temat kremu z Bandi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No takie paczuchy też by mi poprawiły humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję współprac :) i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. swietne kosmetyki, milego uzytkowania :) też uwielbiam dostawać takie paczki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale miłe niespodzianki. Powiem Ci że tych próbek to Ty teraz masz spooooooooro :D ale to dobrze.
    Też jestem mega zaskoczona, że Ci tak szybko oaczuszkę wysłali, oczywiście pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale wspaniałości, gratuluję i czekam na opinie, bo nic nie miałam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Serdecznie gratuluję współpracy:)
    Czekam na recenzje i twoje opinie na temat tych produktów:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję wszystkim bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje gratulacje :) Paczka naprawdę świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Owocnego testowania!!! ;))))


    Obserwuję!!!! :))

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka