poniedziałek, 23 września 2013

Sally Hansen, Moisturizing Foot Creme | Lawendowe nawilżenie stóp (eZebra.pl)

Witajcie!

Chciałabym przedstawić oststni produkt jaki otrzymałam w ostatnim czasie od drogerii eZebra. Tym razem będzie to produkt do pielęgnacji stóp, a mianowicie Hally Hansen, Moisturizing Foot Creme (Krem nawilżający)




Kilka słów od producenta:

Krem do stóp Moisturizing Foot Creme w nowej, ulepszonej wersji, która daje jeszcze lepsze nawilżenie i pielęgnację. Zawiera nawilżające skórę witaminy A, C i E, oliwkę z krzewu herbacianego oraz relaksujący zapach francuskiej lawendy. Zapobiega formowaniu się zgrubień i zrogowaceń. Skóra stóp staje się nawilżona, gładka i miękka. Dodatkowo stosowanie kremu pozostawia na stopach przyjemny delikatny zapach lawendy

Waga: 113 g
 Cena: 8,99 zł

Skład:


IAQUA/WATER/EAU, PETROLATUM, TOCOPHERYL ACETATE, PROPYLENE GLYCOL DICAPRYLATE/DICAPRATE, GLYCERYL STEARATE, PEG-100 STEARATE, DIMETHICONE, BUTYLENE GLYCOL, TRIETHANOLAMINE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, PARFUM/FRAGRANCE, UREA, GLYCERIN, ETHYLXEXYLGLYCERIN, RETINYL PALMITATE, LINALOOL, LAVANDULA, ANGUSTIFOLIA (LAVENDER) OIL, MAGNESIUM ASCORBYL PHOSPHATE, GLYCINE SOJA (SOYBEAN) SEED EXTRACT, CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, LIMONENE, RETINOL, GERANIOL, HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE, TOCOPHEROL, MELALEUCA ALTERNIFOLIA (TEA TREE) LEAF OIL, BHT, 
CERAMIDE 2.



Moja opinia:

Krem zamknięty w poręcznej tubce, z zamykaniem na zatrzask. Wydobycie produktu jest bezproblemowe. Krem ma gęstą, dość treściwą i jednocześnie lekką konsystencję. Zapach lawendy jest wyczuwalny, ale nie ani za mocny, ani drażniący. Taki w sam raz.



Stosuję krem regularnie i z jego działania jestem niezmiernie zadowolona. Po posmarowaniu szybko się wchłania. Stopy od razu stają się mięciutkie i gładkie. Dobrze nawilża i radzi sobie nawet z przesuszonymi piętami. Na noc nakładam zawsze grubszą warstwę i zakładam skarpetki. Rano stopy są odżywione i nawilżone. Dla mnie idealnie J



Podsumowując: Bardzo fajny i przede wszystkim dobrze nawilżający krem do stóp. Zapach lawendowy nie jest moim ulubionym, jednak jest na tyle delikatny, że w ogóle mi nie przeszkadza. Działanie kremu się sprawdza i to jest najważniejsze. Cena przystępna a do tego krem jest wydajny.

Moja ocena: 5/5

Współpracuję i polecam
Fakt, że otrzymałam produkt bezpłatnie w ramach współpracy, 
nie wpłynął w żadnym stopniu na moją opinię.



Był to ostatni już produkt, który otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy 
z drogerią internetową eZebra. Tym którzy jeszcze sklepu nie znają gorąco polecam!


Znacie ten produtk? 
A może polecacie jeszcze jakiś dobry krem do stóp?

52 komentarze :

  1. A ja uwielbiam zapach lawendy, więc podejrzewam, że ten krem byłby dla mnie idealny ;) Mój krem do stóp się powolutku kończy, więc będę mieć na uwadze Twoją recenzję przy wyborze kolejnego ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lawenda nie jest taka zła. W kremie zapach nawet mi się podoba :D

      Usuń
  2. Zapach lawendy do mnie nie przemawia, ale mam nadzieję, że pod skarpetkami nie jest wyczuwalny ;) Muszę kiedyś ten krem wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma źle :) Pod skarpetkami nie czuć zapachu w ogóle, za to działanie jak najbardziej :)

      Usuń
  3. Z wielką ochotą go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio rozglądałam się za kremem do stóp więc może wybiorę ten :)

    ajuuuu1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny, skuteczny i niedorgi :) polecam :)

      Usuń
  5. nawet nie wiedziałam, że Sally Hansen ma kremy jakieś ;D ale po Twojej ocenie produkt zapowiada się ciekawie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, kiedy ja się w końcu nauczę dbać o stopy:P Jest cud jak w końcu zmyję lakier do paznokci, a o kremie pamiętam raz w miesiącu:P Na szczęście nie mam dramatu z pękaniem, choć może to by mnie zmobilizowało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to tylko mogę Ci pozazdrościć. Ja jakbym posmarowała stopy raz na miesiąc to nie chciałabym widzieć w jakim stanie by były :D

      Usuń
  7. nie nam jeszcze tego produktu ;)
    ale ceny na EZEBRZE zachęcają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie krem kosztuje o wiele więcej :D
      Tak więc okazja spora :)

      Usuń
  8. Brzmi ciekawie. Przydałby się moim stópkom .

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się właśnie kończy krem z No36, a ten Twój wydaje się być naprawdę ciekawy:) do tego cena jest okej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jak najbardziej adekwatna do działania oraz wydajności :)

      Usuń
  10. Mam peeling z tej serii, który okazał się niezłym bublem! - z Twojej recenzji wynika, że krem bardziej im się udał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie miałam innych kosmetyków pielęgnacyjnych, więc nie mam porównania.

      Usuń
  11. Nie wiedziałam, że z tej firmy dostaniemy krem do stóp.
    Cena bardzo przystępna, świetnie, że ma takie dobre działanie. Już go chcę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam w Rossmanie kosmetyki z tej serii i kosztowały w granicach 20-30 zł, więc cena bardzo atrakcyjna :)

      Usuń
  12. Nie lubię zapachu lawendy, jednak delikatny może by mi nie przeszkadzał, sam krem mnie bardzo przekonuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ogólnie lawenda nie porywa, ale tutaj na prawdę nie przeszkadza w najmniejszym stopniu :)

      Usuń
  13. Ja też jakoś do końca nie przepadam za takim zapachem, ale skoro jest delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja lawendę nawet lubię, choć największą fanką nie jestem, mam inne zapachy które wolę.
    Fajnie, że Ci się sprawdził, no i serducho na koniec urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najważniejsze, że działa:)
    Ja bez względu na to, czy kupuję krem do stóp czy jakiś inny przeznaczam w tym celu (byleby wykorzystać) to jakoś po kilku użyciach brak mi tej systematyczności w stosowaniu...;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też tak miałam, ale teraz pracuję nad swoją systematycznościa cały czas :)

      Usuń
  16. Za tę cenę warto się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnie zdjęcie jest świetne ;) cena dośc niska i produkt dobry ;) chętnie zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Brzmi zachęcająco, może się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda ciekawie, ale lawenda mnie odstrasza mimo, że jest słabo wyczuwalna :D

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię kremiki do rąk :)!
    pozdr i ZAPRASZAM do mnie na ROZDANIE m.in tusz LOREAL :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mmm lubię zapach lawendy! Polubiłabym się z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy produkt, z chęcią bym wypróbowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem ciekawa jak by się sprawdził u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wpisuję ten krem na moją listę zakupową:)

    OdpowiedzUsuń
  25. po wakacjach, piasku i słonej wodzie, stopom się przyda dobre nawilżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bardzo lubie lawendowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie miałam go, ale myślę, że go sprawdzę jak tylko moje stopy będę potrzebowały nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie za bardzo toleruję zapach lawendy, choć ostatnio coraz bardziej się do niego przekonuję. Zaciekawiłaś mnie tym produktem.

    OdpowiedzUsuń
  29. mam z tej firmy lakiery,nie wiedziałam że w swojej ofercie mają również kremy do stóp (?) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, człowiek przez całe życie się czegoś dowiaduje :)

      Usuń
  30. właśnie poszukuje dobrego kremu do stóp, widzę, ze warto się za nim rozejrzeć, zwłaszcza, że cena całkiem przyzwoita :-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka